20 decembrie

Nu inteleg de ce in ultimele 2 saptamani ma mobilizez atat de greu pt a duce la indeplinire anumite lucuri pe care ar trebui sa le fac extrem de natural si rapid. Parca traiesc intr-o lume in care nu se intampla nimic.

Azi mi-am dat seama ca imi lipsesc anumite sunete: de exemplu sunetul picurilor de ploaie care se spar de pervazul geamului, sunetul frunzelor fosnite de vant sau sunetul claxonului de bicicleta. Imi plac toate anotimpurile, dar mereu cand ma aflu in toiul unuia dintre ele, incep sa-mi lipseasca celelalte.

Azi am ascultat multa opera, asa ca pun si aici o bucatica.

Noapte buna!

~ by soulontheroad on December 20, 2010.

Leave a Reply

 
